Ditt innehåll här

Söndag

Heejjsan!

Igår hade vi redskapsläger hela dan, och sen på kvällen så vare talangen! Stod i kö o typ en timme
men sen när vi va inne va det fett kul:))

Idag har det också varit läger fast dans och fristående. Hade sjukt mycket träningsärk från igår,
men kommer nog att ha enu mera imårgon! Haha kommer fan gå som en gröken julgran i skolan!:o

Imårgon är det skola igen efter ett helt sommarlov. Helt ärligt så tycker jag att det har varit den bästa och roligaste sommaren hittills:D  jag älskar alla som har bidragit i mitt sommatlov!!!:)<33

Nu ska jag nog gå och duscha och sen fixa lite tills imårron och sen ska jag nog snarka;)

Ha det bra allihopa! /elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0