Ditt innehåll här

Söndag

Hej!:)

Har varit lite slarving på att blogga nu dom senaste dagarna, eller rättare sagt har jag faktiskt inte hunnit.
Igår var jag och badade med fanny, thea och cajsa i gruvan. En film kanske kommer... :)
Sen på kvällen kom fanny, thea, cajsa, hanna hit och sandra kom också en liten stund.:) Vi åt pizza, gjorde en film och kollade på skräck och massa mysigt och sen sov alla här förutom sandra.

Nu sitter jag ocks väntar på att clara ska komma för hon, jag och anchi ska åka till claras sommarstuga idag!:)
Det kommer bli så grymt ägade roligt!!!!:D Kommer hem på tordsadag, så jag kommer inte att blogga på ett tag.

Ha det bra!

pussssar elin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

clara vem?

2009-08-06 @ 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0