Ditt innehåll här

Eric med mango!!!!!<3

Tiveden med klassen + 8d1

Heej allihopa!

Imårse vid 11 tiden kom jag hem från tiveden. Hade sjukt kul.
Har inte sovit någonting på hela natten typ-.-' så man kan ju säga att jag va trött när jag kom hem.

Vi tog bussen från skolan klockan 9.00 och åkte bussen i en timme.
Sen var vi framme i så såkallade tiveden. Hanna, sandra, julia, cajsa, mican, fanny och jag skulle sova i hannas stora tält
så vi satte upp de och det gick faktiskt skit bra! :) Sen gick vi runt en hel jävla sjö en hel dag! Typ över 1 mil i tärreng!!!
Sjukt jobbigt!:s sen va vu uppe hela natten och jag tror serrisöst att vi har slagit typ ngt rekord för vi sov 9 pers i ett 3-4 manna tält:o haha fyfan!


tält uppsättning


såhär fint blev det när det va klart


sebastrian goes sexiii


skabb bild på mej! men julia är söt!


sandra goes törstig


fika paus!


lasse är typ självmordsbelägen elr nått!!


baddags i vitsand


a drop in the ocean!

/elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha 9 pers i 3manna tält, vi kan ju säga att vi är skillade:D

2009-08-21 @ 20:54:50
Postat av: emma den coole ofc :)

HAHAHA, mobbklass :)

jätte gulliga ju ;)

2009-08-21 @ 21:12:12
Postat av: elin svar!

Haha jaa vi är ju som sagt fett skillade!;D

2009-08-22 @ 16:58:59
URL: http://elinina.blogg.se/
Postat av: elin svar!

Haha ja söta och störda!:D (vi är stolta över de också)!:D

2009-08-22 @ 16:59:52
URL: http://elinina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0