Ditt innehåll här

Göteborg med Anchi

Hejj!

Hemma nu från göteborg.
Så jävla kul med dej anchi panchi!:))
På onsdagen gick vi på liseberg, sen dagen efter gick vi på stan och shoppade lite o så.
Sen tog vi tåget hem på kvällen och sen direkt när jag kom
hem drog jag till ericas kvartersgård och mötte alla tjejer där från gamla klassen.
Skit kul hade vi! Sov typ ingetnting ;P

Imårgon är det träningsläger, känns lite jobbigt eftersom jag är förkyld-.-
men det ska nog bli kul endå:)

På kvällen är det talangen med massa roligt folk.

Ha det bra så länge puss

/elin


anchi och jag i flumride


Michael Jackson<33


Mums med popcorn


på tåget påväg hem till kära örebro.

Göteborg får 5 av 5 toasters! KANONKUL!:D


Kommentarer
Postat av: anchi

fem av fem toasters (Y)



nu kör vi , full fffffffffffffart :D<3

2009-08-16 @ 19:34:23
Postat av: linus

söt granne!:)

2009-08-29 @ 15:52:33
URL: http://linusgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0