Ditt innehåll här

U-cupen 2009 Göteborg

Nu har jag kommit hem från göteborg. Vi har varit och tävlat ungdoms cupen. Det är mycket roligt och kaosigt som har hänt. Om jag skulle berätta allt skulle de ta flera timmar. Men andersson förälskade sig iallafall sig i en kille på mc donald's på 1 minut om inte ens det! Kärlek vid första ögonkastet kallas det! Lägger upp lite bilder istället för att gagga.

By the way....... VI VANN!!!!!!!!! :D



en väldigt fräch bild på moa's fot som hon stukade/bröt i tisdags,
hon fick en spricka i cp knölen-.-



ebba är trött



de kallas kärlek

kolla vad cool jag är!!!!!!!!!!!







Kommentarer
Postat av: denise

ååhhh fyyfaaan vad jag saknar er :(

2009-12-13 @ 16:14:05
URL: http://denisesandvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0