Ditt innehåll här

Måndag i Thailand

Nu har vi varit här i 3 dagar, älskar hotellet, restaurangerna, värmen, poolen, havet och allt. Allt är så himla underbart. Just nu är det molnigt så jag passar på att sätta mig vid datorn lite. Jag tänkte lägga upp lite bilder istället för att skriva massa. :)






poolen

under vattnet

inhandlat

skåååål

vattenmelon shake



eeeuuuw en kackelacka:S



thai pankaka med banan och nutella! Sjukt gott:D

världens snyggaste moppe! haha snyggare i värkligheten:D


Det var allt för mig! Kommer mer bilder någon annan dag.

/elin♥

Kommentarer
Postat av: emma

pilutta dig för att jag känner gen stället! :D:D:D:D

2009-12-21 @ 10:50:05
URL: http://eemmalinneaa.blogg.se/
Postat av: anchi bästa

elin din jävla kotte :O jag bajsar på mig av avundsjuka :( kom ihåg att köpa :D:D:D:D::D



puss saknar dig redan ,jävla fjärt :*****

2009-12-21 @ 12:00:06
Postat av: harry

SICKAN!!!!!!!! :( <33<333

2009-12-21 @ 16:22:19
URL: http://fannyzetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0