Ditt innehåll här

Onsdag

hej nu sitter jag i skolan och har bild och form, vi har sex stycken datorer här så alla sitter vid dom;p

På lördag ska fanny, hanna, sandra, cajsa och jag baka pizza hemma hos hanna och bara mysa innan jag åker, kommer sakna alla TJOCKT mycket här hemma. Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag sitter i flygplanet påväg till vama Thailand!!!!!!(#'


Här har vi en KLOCKREN bild som fanny gar gjort på paint den här lektionen!!! Asså kolla på den då vet ni hur det är i våran klass! Killar är omogna och datanördar!!! bara så ni vet;D



 



/elin♥


Kommentarer
Postat av: Harry

hahaha, men det är ju verkligen som på bilden :O

panik ju :O;)

min sickan får inte åka :( <3<3<3<3<3

2009-12-09 @ 21:02:06
URL: http://fannyzetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0