Ditt innehåll här

Onsdag

Okej, klockan är 00.04 nu med allt hände på onsdagen så vi säger att det är onsdag;)

Idag har det hänt mycket skoj som vanligt, bowlade idag med klassen! Ägde ut alla!

Sen tog jag, emma och clara bussen hem till anchi och så hade vi julklappsbyte, jag fick claras julklapp! Det är lite svårt att beskriva men fint var de!! tack clara!!:* Vi Gick ut och lekte och åkte pulka i snön! Så himla skönt och roligt och verkligen känna sig liten! Kom hem runt halv 10 så har inte varit hemma så länge, har faktiskt packat klart nästan allt nu, bara lite småsaker kvar sen har jag också påbörjat att fixa musik till både ipoden och mobilen!! DET TRÅKIGSTE SOM FINNS!!!! Nu är klockan 00.08 och det har bara gått 4 minuter! Jag är ganska snabb ju:D


bowlingskor är såååå heta!!!

snygga poser...




Haha älskar videon! Ett bra hejdå också:D<3


/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0