Ditt innehåll här

Tisdag

För cp dag idag, 8.30 började vi och även våran efterlänktade pepparkakshusbakning! Vi gjorde vårt eget och inga färdiga delar lixom! Haha så sjukt misslyckat men endå coolt. Sen åkte jag upp på stan med cajsa en anabbis, ville gå och kolla hur jag skulle göra med mina wesc hörlurar, för ena luren åker ner-.- Jag fick ett par helt nya och färg fick jag välja också så det fick bli ett par lila!

And then.. buss hem till sandra där också fanny va, vi bakade bullar och drck JULMUST!!! mums! Garva de gjorde vi ockå en hel del!!! Sen skulle dom dra till stallet så nu sitter jag hemma i min nya mysdress och ska snart kolla på andra avenyn.










/elin♥


Kommentarer
Postat av: Clara

JAG VILL OCKSÅ HA LILA:(<3

2009-12-15 @ 21:08:35
URL: http://tclara.blogg.se/
Postat av: Kayla

Bästa pepparkaks huset ever ;D<3

2009-12-19 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0