Ditt innehåll här

Torsdag

Kom nyss hem från skolan, sista provet hade vi idag, så himla skönt och ha allt avklarat! Och imårgon är det fredag och sen är det helg! Guuu va skönt och sen är det bara måndag, tisdag kvar som är vanliga dagar sen på onsdagen ska vi kolla å film och bowla och på torsdagen städa, fixa och pyssla,, myyysigt. Sen är det en 18:e december avslutning och alla andra som kommer sitter i filadelfia kyrkan och lyssnar på julsånger medans jag sitter på arlanda och väntar på att gå på planet.

Sandra och jag är ett bra team när det gäller matlagning och bakning har vi märkt, vi bakade jätte fina och goda bullar idag på hem kunskapen:)

nu ska jag kolla på avsnitt 15 av paradise hotel, lätt favvo pragramet just nu;D sen ska jag åka och träna, ingen vanlig träning idag.. vi ska öva inför lucia, vi på gympan ska lussa för alla föräldrar på söndag:)

ha de bra


(bilden tagen med mobil)

/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0