Ditt innehåll här

Tisdag

Jag vet jag suger på att uppdatera!

Jag har faktiskt inte haft någon ork eller tid, men nu sitter jag på mitt rum med my love...hmmm...det är en data!;) Köpte den idag, én hp med de nya windows 7 på:)

Jaa somsagt tävlingen i göteborg som vi var iväg på nu i helgen gick strålande, två lag i final och lag 1 vann och lag 2 slutade på en 5:e plats! GRYMT BRA!

Andra dagen på praoen idag också, faktiskt helt okej, praoar på usö på café och kiosken. Gräddar winebröd, fyller på bakelser, blockar disk, och andra blandade saker, imorgon ska jag också försöka att få svininfluensansprutan.

Ha de guld så länge.


MY LOVE♥♥♥




/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0