Ditt innehåll här

Lyckad helg!

Nu har jag duschat i en timme och typ skrubbat bort huden på mej själv!

Så jäkla roligt har det varit i helgn, verkligen ett minne:)

Såklart så tog vi ju hem guldet idag också.. haha vi trodde verkligen INTE att vi skulle vinna men det gjorde vi!



vi målade varandra med vattenfärg


jag


jag och kajsa


måla, måla, måla!!!


anchi, jag och ida


haha diggade verkligen dom andra (äldre) som var affro!


prisutdelning


söta ebba och melinda


guld till oss! Alltså 2 silver och 1 guld för mej i helgen. Fick 3/3 medljer!:D


/elin♥


Kommentarer
Postat av: Clara

så jävla snygga!!:D:D<33

2009-10-18 @ 18:26:46
URL: http://tclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0