Ditt innehåll här

Söndag

Hello everybody!

Sitter hemma nu och gör ingenting. ''Sååååå kul''!!! Vill vara och träna men min mage vill tydligen inte de-.-
Har inte tränat på typ en vecka!

Igår kom julia, fanny, sandra, cajsa, hanna och fanny och dom skulle sova här också. Först hade vi jätte kul och hoppade omkring som jävla idioter o sjöng o dansa. Sen blev min mage arg och jag fick sååå jävla ont. Så jag tog en ipren och gick o sov och tänkte att det kanske skulle bli bätte. Då va klockan 21.oo och jag kom ner till dom 01.oo  så 4 timmar tog det för min mage att reparera sej. Då satt vi och pratade och pratade och pratde lite till.. både skratt och gråt kom. Älskar er värkligen så jävla mycket, ni betyder!





/elin♥


Kommentarer
Postat av: hanna

älskar er!

2009-10-11 @ 19:37:47
Postat av: fanny

älskar er!

ni får mig att må som bäst! <3

2009-10-11 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0