Ditt innehåll här

Torsdag

Kom nyss hem från skolan. Nu ska jag byta om och fixa lite käk, ska träna snart;) fick precis ett sms av emma som är i thailnad och det står:

HEEEJ:D hoppas att du fortfarande är i skolan och fryser som en gräshoppa, jag svettas iaf som en ko och sitter i trosor och bh på hotellrummet... anteckna:D
Hoppas att du är intresserad men jag har bränt mig och slagit i hakan i poolen så jag har ett stort fett blåmärke,
hihi, hoppas du saknar mig:D pussssssss<3


hmmm... konstigt att hon har bränt sej och konstigt tycker jag också att det är att hon har slagit i hakan i poolen-.- det är bara hon som kan göra sånt efter första dagen:P

Nu måste jag skynda mej lite, ha det bra.


/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0