Ditt innehåll här

Måndag och trött

Skum discot va så jävla roligt:D Lätt de roligaste discot jag har varit på!
Konstigt att de alltid är vårn gympagrupp som spårar ur(a' haha!

Somnade vid 2 och var tvungen att gå upp vid sju för att gå till skolan-.-
Haha man kan ju lätt säga att jag har varit skit trött idag och så jävla flummig har skrattat åt precis allt:o
Haha men jag hade ju iaf en annan som var likadan, sebastian! haha:)

Kom nyss hem från skolan och nu sitter jag och äter en chokladboll och chips för att inte somna.
Ska på träning sen... undra hur det ska gå!
Funderar på att sova lite nu men blir oftast bara tröttare.

Ha det bra resten av dagen

/elin♥




Kommentarer
Postat av: emma

gissa en till som är trött???????

2009-09-21 @ 17:15:48
URL: http://eemmalinneaa.devote.se
Postat av: anchi

hahaha det är alltid vi som är galnast :DD

vi äger alla discoooon (HHHH)

2009-09-22 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0