Ditt innehåll här

Tisdag

Det blev en kall och arg morgon för mej idag. Skulle ta bussen som gick tio över, kommer dit helt som vanligt, väntar, och väntar lie längre och börjar tycka att det är konstigt att den inte kommer. Sandra som är en busshållsplats innan mej smsar och säger att bussen inte släpper in dom. Klockan tickar och den börjar närma sej 20 över. Min lektion skulle börja halv. Sen får jag reda på av sandra att bussen tänker åka halv:o Marcus som också stod och väntade på bussen ringer till länstrafiken och frågar vart tio över bussen är och dom säger att det åkte 5 minuter för tidigt! Men vafn den måste ju för fan hålla tider:o aja tillslut kom halv-bussen och vi hade stått ute i 20 minuter i kylan och typ frysigt häcken av oss! och vi flera stycken från klassen blir 20 minuter förkenade till en redovisning pga länstrafikens bussjävlar! 

Annars har det varit skola somvanligt inget kul att berätta och inget intressant heller direkt.
Tog min sista gardacilspruta idag också. Skönt att vara helt klar nu.

Ingen träning för min del idag heller, har ju tagit sprutan och är så himla förkyld-.-



/elin♥



Kommentarer
Postat av: Sandra :)

sluta vara så fin dit lilla särbarn :S<3

jag <3 bögfittkuktrafiken <3333

2009-09-29 @ 20:54:50
URL: http://liillsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0