Ditt innehåll här

Fredag

Efter skolan åkte jag och Emma upp på stan och där vi också mötte Clara. Sen köpte vi lite fina presenter och godis.. men Emma har köpte sina jävla Ballerina kladdkaka istället eftersom hon har godisstopp! Sen gick vidare mot sjukhuset där vi hälsade på saknade Anchi. Hon har verkligen blivit på bättringsvägen nu. Hon kanske får komma hem på måndag:) vi var där ganska länge och sen åkte vi till Clara och särade oss. Jag och Clara skulle göra ett mobilfodral för att förhindra alla dessa repor men.. vi tar det en annan gång istället Clara. Imorgon ska jag, Sandra och Fanny åka till Boda Borg. Herregud vad kul vi kommer att ha! Men nu ska jag duscha och fixa.

bye.



Verkligen INGA kommentarar Sandra!



/elin♥

Kommentarer
Postat av: Sandra:D

inget slår oss elin!!

2010-04-09 @ 23:19:23
URL: http://sandramalmbergs.blogg.se/
Postat av: Clara

Rött är hett!

2010-04-10 @ 11:25:19
URL: http://tclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0