Ditt innehåll här

Ont i huvudet

Bilder kommer väl förhoppningsvis om Sandra inte glömmer kameran!

Boda Borg hela dagen idag.. vad ska jag säga! Inga kommentarer får räcka! Bussen hem, AJ nästan därifrån mitt ''ont i huvudet'' kommer ifrån. Jag, Fanny och Sandra satt längst bak i bussen och framför mig sitter en arab art av något slag...
För det första: Han luktade STARK arab som trängde sig in i huvudet!
För det andra: Han tog upp sin lilla minibok med en miljard konstiga täcken  och läste baklänges och sjöng på sitt konstiga språk. Från Karlskoga hem till Örebro i hela 40 minuter fick man känna och höra på stanken och sången!

Ingen bra bild men bättre än ingenting!



/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0