Ditt innehåll här

GRATTIS I EFTRSKOTT

Inte mitt fel att internet krånglade just den 27 december.
Men den 27 december för 16 år sedan föddes Emma Lindell.
Den flickan har jag känt i nästan hela mitt liv!
Vi lärde känna varandra i Björkhagaskolans gymnastik sal på gympan.
Vårat första tjaffs var nog först gången vi pratade också, jag trodde inte att
hon var ett år äldre än mig. Men så var det visst så iallafall.
Och första gången vi lekte. Haha mycket minnen delar jag med denna kvinna.
Du betyder grymt mycket för mig älskar dig!
Oj förlåt tog fel bild..
Här har vi ju henne! ganska lika eller vad säger ni? (lika snygga fötter iallafall)
puss!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha din jävla korv!!! jag har fina fötter ...

jag älskar dig med muff <3

2010-12-30 @ 12:18:56
URL: http://emmalinneaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0