Ditt innehåll här

Åsså fyfan! Jag o Hanna i ett o samma nötskal!

Elin : JA JAG VEEEEET!!! :D

Hanna : Vad?!?!?!:D

Elin: Vi tar en promenad, vi dricker vatten innan så är vi jätte hälsosamma! :D

Hanna: Ja, vi behöver en promenad! :D vart ska vi gå? :D

Elin: Ja vi kan gå till haga, det är ju en bra bit ?:)

Hanna: Ja det gör vi! :)

Hanna: Men du… vad ska vi göra på haga?

Elin : Köpa något gott! :D

 

Hanna och Elin = kvider av skratt  och elin sniffa på hannas strumpa!

 

Hahahhahahahhahahahhahahahahahahhahahhahahahahahhahahahhah








/elin♥



Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHAH!!



asså fyfan, du elin... är vi från en annan planet för jag börjar bli orolig för vi är inte som alla andra!? :ooo <3



älskar dig bostongurka<3

2010-02-14 @ 21:20:13
Postat av: svar till hanna

2010-02-15 @ 16:52:14
Postat av: svar till hanna

Haha ja de börjar jag ocksp undra!:D



älskar dej också<3

2010-02-15 @ 16:52:48
URL: http://elinina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0