Ditt innehåll här

Fredag

Åkte upp på stan idag vid 11. Gick på bokrean med mamma och hittade en bok, sen gick vi och lunchade på java. Kycklingsallad fick det bli. Sen på väg till bilden gick vi in på jc och jag hittade en skinnjacja. Grattis til  mig, då slipper jag tänka på vårjacka!

Sen åkte jag och mamma och handlade och kom på att vi sklle göra en tre rätters middag ikväll. Vi liker halv 8 hos mig. Vi kollar alldels för mycket på det!

Här är tröjorna som jag köppte igår och skinnjacja + tjocktröja
Skinnjacka och tröjor under.. jackan är mycket snyggare i verkligheten!


gråblå tröja


/elin♥



Kommentarer
Postat av: anonym

har du en jofama by kenza jacka?:)

2010-03-15 @ 18:20:35
Postat av: svar till anonym

nej:)

2010-03-15 @ 18:46:39
URL: http://elinina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0