Ditt innehåll här

Grattis Fanny

På tisdag fyller du 15 men igår hade vi en överresknings fest för dig hemma hos Hanna.

Fanny trodde att jag var hos min farfar, Cajsa på middag och att Julia passade sin lillasyster. Sandra och Hanna skulle vara med Fanny hemma hos Hanna. Fanny gick hemmifrån sig till Sandra och dom två till Hanna, när dom väl kom till Hanna var hela lägenheten släckt och dom gick in i vardagsrummet där vi var! Vi hoppade fram och skrek! Sen kollade vi på en film som jag och Sandra hade gjort om Fanny, efter det grät vi och sen åt vi tacos! Sen flummade och sjöng vackert och åt kladdkaka!

älskar er!♥





























/elin♥

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha! Jag fattade verkligen ingenting, shit vad ni lurade mig ! :D

Jag älskar er! Ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig!

<3<3<3<3<3

2010-02-07 @ 18:25:58
Postat av: svar till fanny

haha, fan vad bäst vi var! :D

vi älskar dig med!!!!!! <3333333333333333333333

2010-02-08 @ 16:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0