Ditt innehåll här

I like my outfit

Idag på stan skämde jag toltalt ut mej!
Vi var påväg in i en frisörsalong och jag öppnar dörren och missar trappsteget och nästa sekund ligger jag platt på mage på golvet! Hanna och Cajsa stog bakom men och garva och jag låg på golvet och garva.
Haha asså folket därinne måste tro att jag är helt dum i huvudet, ena sekunden är det helt tyst andra sekunden öppnas dörren tredje sekunden ligger det en människa på mage på golvet och fjärde sukunden hör man as garv!

Jaja jag överlever men jag har ett stort fett blåmärke på mitt knä!


Nu är jag hemma och slappar, fast egentligen borde jag städa men vem orkar !?

HAHA



bajsapådigbyxor, snästrumper, linne och en stor tröja! We like the outfit!!!




/elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0