Ditt innehåll här

I'm so happy I'm so glad!

Imorgon drar Emma, Anchi, Clara och jag till romme, kommer bli så ägande kul. Plus att min kamera har kommpit nu, den har varit inne på lagning och dom kunde inte laga den så jag fick en helt ny gratis. Jag kanske inte borde berätta HUR den gick sönder, ni kommer bara bli chockade för jag kan fortfarande inte förstå vilket hjärnsläpp jag fick!

Morning After Dark - (Featuring Nelly Furtado & SoShy)


nya kameran och mina mobil som jag är jätte nöjd med!


/elin♥

Kommentarer
Postat av: Clara

har jag fel eller var det inte du som var i thailand samtidigt som mig? på koh lanta? :P

2010-02-24 @ 18:17:41
URL: http://clarafeliciab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0