Ditt innehåll här

Torsdag

Jag vet jag äger på att blogga! Nej men jag har faktiskt haft fullt upp. Fick min phone igår så jag mixtrade med den hela kvällen och pluggade matte. Idag har det varit dans som vanligt. Emma och jag har i alla fall blivit blondförklarade, iallafall Emma! Vi tog bussen halv 5 och tyckte att vi var ovanligt kort tid hemma hos mig och undrade vad vi hade gjort hemma hos mig som hade tagit så lång tid, vi kom aldrig på det så ett mysterium blev det till 20 över 5. Så vi traskade in i danssalen och våran lärare Alex sa att vi var liiiiite tidiga! En timme. Dansen började ju 20 över 6!!! Så Emma och jag gick på city en liten stund.

Imorgon ska jag möta Anchi och Clara på stan och sen åka hem till mig.

/elin♥

Kommentarer
Postat av: emma

vadå iallfall jag :o jag är iiiinte blond -.-

2010-02-19 @ 15:43:06
URL: http://eemmalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0