Ditt innehåll här

Åter till den gamla tråkiga vardagen!

Jahap, hade då länktat lite till skolan för att träffa alla igen men nu vill jag tillbaka till Thailand!!! Det är ju helt sjukt kallt ute det går ju knappt och andas. Idag var det skola då en helt vanlig dag med tråkiga lektioner sen åkte hanna och jag hem till mej och sen CYKLADE vi till Marcus. Lägg märke till att vi cyklade, och det var inte underbart någon stans bara fruktansvärt! Där var också fredrik, sebastian och buchner. Nu är jag hemma igen och hanna åkte nyss, ska duscha snart väntar bara på att duschen ska bli ledig.

Tidig godnatt blir det också, är verkligen inte omställd än. Klockan är lixom 2 på natten för mig nu egentligen.

                  



/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0