Ditt innehåll här

Lördag i Thailand

Hello!

Lite bilder från nyår, de flesta ligger ju redan uppe på facebook men tänkte lägga upp lite mer. Nyår va toppen i alla fall:)

Just nu är jag bara lite irriterad eftersom jag har fått öroninflamation eller något konstigt. Kan inte ens röra örat:S

Nu ska jag ta ett bad.



jah bilden visar ju det mesta, var med i en tävling på nyår! hahah


Vann gjorde jag!!!! hahaha en vinflaska och ett skit fult gosedjur! jag vet jag äger:D


Skååål på balkongen med hela familjen och kolla på alla fyverkirier:)









/elin♥


Kommentarer
Postat av: harry

sickan duktig och vinner tävlingar :D

vad va det för tävling? ;) <3

2010-01-03 @ 16:32:45
URL: http://fannyzetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0