Ditt innehåll här

Lördags kväll

Igår var jag hemma hos Fanny och hade skit kul och flummade.. sov där gjorde jag också. Vid lunch tog jag 12:an från Fanny och mötte Cajsa och hennes mamma på stan eftersom Cajsa skulle ta hål i navlen. Pearcaren skulle inte kommer förrens tre så vi gick runt lite på stan och mötte upp mamma så gick vi och köppte lite skidsaker, en ljusblå skidjacka och en fleecetröja som man kan ha under. Klockan blev tre och vi gick till Cahara och Cajsa tog hål i naveln. Det blev skit snyggt.

Nu har jag äntligen fixat klart i mitt rum. Resultatet:

FÖRE:


EFTER:


FÖRE:


EFTER:






Sen fick det avsluta med god mat!




Och lite fula bilder!







/elin♥


Kommentarer
Postat av: Clara

ååh du har gett mig många ideér om mitt nya rum;)<333

2010-01-23 @ 21:20:58
URL: http://tclara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vf så snygg för <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3 grrrr

2010-01-23 @ 23:33:35
Postat av: anchi

blev riktigt nicigt :D:D:D:D:D:D vänta bara tills jag har fixat om ;L



haahhahahahhaha måste bara berätta att när du och emma gjorde "thaimassage" på varandra, så satte du dig på min röda tapet och nu är det värsta märket efter din rygg :D:D:D:D men det är skitbra för det är ett awesome argument till att få göra om i mitt rum :D:D:D:D:D:D:D:::D:D:D:D::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-01-24 @ 09:56:27
Postat av: svar till anchi

Haha va, hur kan det ha blivit de?:o:D:D:D<3

2010-01-24 @ 12:08:32
URL: http://elinina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0