Ditt innehåll här

Onsdag i Thailand

Tjena mitt bena som en thai säger när man går förbi hans butik.

Idag stannade jag och stephanie kvar på rummet eftersom ingen av oss mådde sådär super! Lite senare drog vi ut på stan och käka och shoppade lite småsaker. När vi kom hem var vi skit svättiga så vi sprang ner till poolen och badade. Men ett problem för mig är att jag inte kan doppa håret för det är så mycket klor i vattnet så mitt hår blir alldels grönt! inte kul! Elin Ina Lovisa Hirtl, alltid nya ideér! Jag hittade en sådära otroligt jätte ful plastmössa som man kan ha om man inte att håret ska bli blött när man duschar. En varsinn sån drog vi på oss och traskade ner till poolen. Folk kollade lite grann!








Haha göllig bild!


helt sjukt fula!!!!!


/elin♥

Kommentarer
Postat av: emma

ah det är heeeeelt sjukt vad ful du är elin ........

DRIVER!!!!!!!

2010-01-06 @ 16:57:39
URL: http://eemmalinneaa.blogg.se/
Postat av: svar till emma

Haha de är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sjukt!:D

2010-01-07 @ 11:27:31
URL: http://elinina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0