Ditt innehåll här

Tisdag

Hel hallå i stugan!

Sitter här nu och äntligen hemma efter en lång dag. Vanlig skoldag fast ovanligt mycket garv idag kanske!?(a'
Sen gick jag och Hanna hem till henne och gjorde en stor kopp med varm o'boy m. grädde sen påbörjade en film, den var faktiskt bra förutom vi inte hade något bra tålamod till det. Istället roade vi oss med det vi tycker är kul, behöver inte beskriva mycket mer än så, tänk på att det är Hannas och min nivå det ligger på. Sen åkte jag hem och sen följde jag med pappa och köppte byrån ooch lite annat småplåtter.





/elin♥


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, du det är nog bäst att inte nämna det alls!:o :p<3333333333

2010-01-20 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0