Ditt innehåll här

Hemma bra men borta bäst - Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma efter 18 underbara dagar med sjukt underbara människor på Graninge i Stockholm, ett minne för livet och vänner för livet, kan ju instämma att hejdå inte var kul! Mycket tårar blev det. Ledare som konfirmander.
Nu har jag rensat igenom nästan alla bilder från min kamera som vi har missbrukat under domhära veckorna, jätte mycket bilder och jag har inte ens lagt in från systemkameran än som säkert också är full av kort. Jag ska lägga upp bilder någon dag men nu ska jag duscha och sen sova i min EGNA säng och sova ut och vakna av mig själv och inte av kastrullock eller säckpipa musik. Men det kommer kännas jätte tomt utan alla min konstiga cp ungar i rummet, i 18 dagar och nätter har vi delat med varandra och haft mycket kul. Rum 202 stor kärlek! ♥
Graninge Konfa 2010 ♥
/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0