Ditt innehåll här

Hemma från Öland

Efter en kaosig hemresa är jag hemma igen i kära Örebro. En vecka har tillbringats på Öland och det har varit ett minne för livet det har verkligen varit superkul! Sverige har så sjukt fina semesterplatser man behöver faktiskt inte alltid åka utomlands. Jag kom hem igår men har haft fullt upp med att packa upp och träffa mina vänner.

Idag fick dagen tillbringas i gruvan med massor av kompisar från ''gamla'' gympan och lite andra, träffade också några därborta som inte var planerat. Dagen har iallafall varit superkul om den endå slutade i lite regn och en busstidtabell som redan hade gått ut i datum...lite mitt fel kanske...
Kvällen har jag bara njutit av med min bästa vän Hanna. Vi lagade tacos och satt och snackade hur länge som helt våra munnar gick i 190, efter en vecka ifrån varandra så har vi två mycket att prata om, sedan har vi börjar vårat Sex and the City marathon. Fem timmar har SATC rullat på tvskärmen och vi har tryckt i oss Ben&Jerry's under tiden.
/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0