Ditt innehåll här

Inget bloggande på 3 veckor

Imorgon åker jag på konfaläger till Stockholm i näsatn 3 veckor. Är riktigt taggad men jag kommer sakna alla hemma så in i fhlqekjrrbhöerh!!! Man förstår inte hur mycket kompisar och familj betyder egentligen tror jag.. i vintras innan jag åkte till Thailand var det farväl och då grät jag och Fanny som om vi aldrig skulle se varandra igen, denhära gången var det nära på tårar men vi skärpte till oss! Hahaha..
Jag älskar er, alla mina underbara bästa särkompisar! ♥
det kanske blev lite mycket...?
/elin♥

Kommentarer
Postat av: fanny

haha, ja den här gången höll vi tårarna! ååh, fan vad jag kommer sakna dig min lilla särunge! :* <3<3<3

2010-06-15 @ 23:54:10
URL: http://fzetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0