Ditt innehåll här

Onsdag

Kom nyss hem grån Anchi efter en underbar dag/kväll/natt med Emma, Clara och Anchi. Bilder kommer, om det blev någon som ens går att titta på, så sjukt mycket otroligt fula bilder som man blir deprimerad av!

Haha älskar er ni är underbara!

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag äta och krypa ner under täcket och kolla på film.
Ajusste min fot är bortdomnad, medans jag och emma stod och väntade på bussen hade jag tråkigt och skulle utfortska lite så jag går bort till snön och ska gå över till gräsmattan, under snön vad det ett dike som var fullt med vatten! Hur fan skulle jag veta det lixom! Hela högerbenet försvinner ner under snön ner i diket! Jag sjönk till låret och fick vatten ända upp till mitt knä. Jag lovar att vattnet var 0 gradigt eller något liknande. Det var mer än en hel timme sedan och mitt fot har fortfarande knappt någon känsel. KUL!!! 


btw, jag vet min blogg ser lite muppad ut just nu, men det kommer fixa sig.


/elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0