Ditt innehåll här

Hej jag har ont i kroppen

10.00-12.00 rätta till lego så det skulle vara snyggt på hyllorna. Men annars har det varit ganska kul. Jag har bara sjukt ont i benen och resten av hela kroppen eftersom jag har stått upp en hel dag.

En kund frågade efter födelsedagsljus och jag kunde inte höra vad hon sa! Jag trodde att hon pratade sitt hemspråk fast hon pratade svenska så jag bah: what did you say!? haha och sen förklarade hon med armar och mun och tillslut förstod jag och skickade henne till en annan som jobbade där, skit kul och se hans min när hon började prata! jag gick och skrattade för mig själv länge efter de.

På min lunschrast gick jag in en snabbis på gina också och hittade ett linne.
              

/elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0