Ditt innehåll här

Torsdag, kristihimmelfärd, stockholm, grönalund

Grönalund var så sjukt kul, jag har skrattat från morgon till natt idag. Magruter i magen ja! Ont i halsen har jag också och det finns det ju en ganska så realistiskt förklaring till men ont i armbågen har jag också och det var bara för att Anchi inte kunde hålla kontroll över sitt huvud så de flög in i min armbåge och jag nockade henne under ögat fast jag fick endå skit ont. jaja vem bryr sig. Filip vann ju en stor choklad och jag fick ju damp! Sebbe slösade 300kr på en bolljävel, hur orkar man lixom.

Nu sitter jag och dippar gurka i någon slags vitlöksdipp tror jag. Sen behöver jag verkligen sova!

Nu har jag spillt dipp i sängen 2 gånger också + att jag fortfarande inte har fyndat fram mobilsladden.

en underbart sexig bild!!!


/elin♥

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA AJAJAJ!

2010-05-14 @ 16:10:45
URL: http://eemmalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0