Ditt innehåll här

Valborg

Valborg blev såklart bäst. Kvällen spenderades hemma hos Hanna i Björkhaga. Vi höll på med massor av konstiga saker. Och imorse fick jag och Fanny ett ryck att vi måste ut och springa. Jag väntar bara på att Fanny ska komma hem från stallet så ska vi dra ut och springa i spåret.

Lite bilder från kvällen.. inte mycket eftersom alla blev så groteskt fula! HAHAH





                         
2010                                                                                                                       2009

En falsk gör ingen skillnad, äkta vänner stannar föralltid!

Jag älskar er, Hanna, Sandra, Fanny och Cajsa ni är bäst!


/elin♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så sant som det är skrivet!:*

Jag älskar er! <3<3<3

2010-05-01 @ 18:09:35
URL: http://fzetterqvist.blogg.se/
Postat av: svar till fanny

aah hela livet ut kommer allt vi säger och skriver bara vara sanning och inte lyssna på något jävla skitsnack!



kärlek till er:*<3333

2010-05-01 @ 18:20:25
URL: http://elinina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0