Ditt innehåll här

Blaaablaabla...

Tror jag skojade det där om snön, alla bussar blev inställa och pappa fick leka
taxi hela kvällen. Undra om man ens kommer kunna åka buss i vinter om dom blev inställa
för 1dm snö!? + att min lampa har gått sönder också, shit vad jag inte orkar leta efter en ny
lampa. Och så ska man duscha och egentligen plugga, vem orkar? jag orkar ingenting just nu vill bara sova!
Haha fan va komplicerat allt blev. Fast om man typ tävlar och bestämmer en tid man verkligen
måste vara klar så kanske allt blir lite lättare sen. Fan vad jag sitter och snackar med
mig själv vem orkar läsa dethär sen. Inte jag iallafall för jag orkade ju ingenting
eller hur det nu var..Hahah men vafan nej 3..2..1 nu säger jag godnatt och
njut av mysigheten i snön men inte den andra delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0