Ditt innehåll här

Stoppa aldrig in saker där dom inte ska vara

Idag på biologin hände det en liten insident.. jag hade jag så
jäkla tråkit så jag skulle driva med Fanny och Cajsa och tryckte upp
papper i näsan men sen fick jag inte ut pappret från ena näsborren! Jag försökte
få ut pappersbollen men den satt där sen satt och tänkte stanna där.
Alla garva och jag hade panik. Så jag och Hanna försökte fly till toaletten men läraren
fick ryck och sa att vi inte fick gå. Hanna stod och försökte förklara att det var akut
men jag ville ju inte stå och förklara för hela klassen att jag hade papper i näsan som jag inte fick ut!
Haha alla skrattade och jag med, pappret åkte längre och längre in ju mer jag skrattade.
Tillslut gick hon med på det och vi sprang till toaletten och så fick jag ut den!
Gissa om några skratta när jag kom tillbaka från toaletten..

Kommentarer
Postat av: Eric

Varför missar jag allt det roliga!

2010-11-28 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0