Ditt innehåll här

MÅNDAG

Har inte bloggat på flera dagar käns det som och har inget speciellt att säga. Men ja ibland får det bli så.
Idag var det äntligen skola igen efter två veckors prao och jag ska säga er att jag njöt av skolan!
Åkte upp på stan sedan och käkade på labban med Emma, sedan vidare till bussen och möta upp
Hannah och Erica och sedan vidare till Sörbyskolan för att träna barnen.
Åh dom blir bara duktigare och duktigare, men tålamod är något man behöver.
Min kväll har varit pluggpluggplugg eftersom jag missuppfattade ju såklart en sak. Men men sånt händer.
Tror jag aldrig har pluggat så här mycket i hela mitt liv på en och samma kväll. Helt sjukt.
Nu är klockan 23.59! Nu fick jag en tvångstanke att jag måste släcka lampan innan den
blir 00.00
INGEN BILD! Mohaha
GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0