Ditt innehåll här

ASGARV

Jag, Fanny och Sandra åker buss, HAHA asså det blev så sjukt så att ah..
Bussdörrarna öppnas men jag kliver av för sent, bussdörren börjar stängas men jag trycker på stopp igen och ropar att jag ska av, busschuffören ignorerar mig och stänger dörrarna och kör iväg!
JAG: Lägger mig ner på bussgolvet för att inte kissa på mig av asgarv!
FANNY: Sitter och skrattar så mycket så tårarna sprutar.
SANDRA: Skrattar så att hon inte får någon luft!
Krampen i magen sitter fortfarande kvar, jag gick och skrattade för mig själv när jag hade gått av bussen ( på busshållsplatsen efter)

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAHA, asså jag garvar fortfarande åt det när jag tänker på det. det är absolut ingenting man kommer glömma, haha!

elin, det är sånna här grejjer som gör livet värt att leva hahaha! :*

2010-09-24 @ 20:28:32
URL: http://fannyelisabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0