Ditt innehåll här

GRATTIIIIIIIS FANNY!

Jag har många bästa vänner! Alla är så otroligt jäkla bäst!
Fanny är en av dom. Jag kan inte ha tråkit med dig!
Du är precis lika konstig som.. jag vet faktiskt inte.
Jag har sjukt mycket minnen med dig och mer kommer det bli.
Egentligen har jag känt dig hela livet, nästan iallafall
Samma dagis, samma gympagrupp och parallel klasser i
lekis, låg stadiet och mellan stadiet. Men där vi verkligen lärde känna
varandra var i BÖGSTADIET. Om jag skulle rabbla upp alla situationer
där jag har skrattat så jag nästan kissat på mig så skulle det aldrig ta slut.
Romme.. haha hur ska det gå i år? Ska nog ha med mig en tampong och
papper i väskan.. man vet ju lixom aldrig vad som häner.
Älskar dig så stört mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha, jag sitter här och blir alldeles tårögd och småler för mig själv när jag läser och kollar på hur otroligt vackra bilder du har lagt upp!

Tack Pälin, jag älskar dig otroligt mycket!

Vi taggar Romme och hoppas på att det blir lika mycket garv iår inte sant :D ♥♥

2011-02-09 @ 22:22:17
URL: http://fannyelisabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0