Ditt innehåll här

Over and Over again

Alltså drömmar är riktigt jäkla mongo. Drömde att jag fick
kramp i vaden i skolan och vaktis kom springandes och hjälpte mig
och jag störtgrina! Direkt efter vaknade jag av att jag låg och grina
och hade fortfarande lite ont i vaden. Då måste jag ha haft kramp i
sömen, stört grina ju förfan är jag en mes eller!?
Efter skolan rullade jag hem och nu har jag inte alls gjort något
försökte fixa lite bilder till mamma som hon ville ha.
Varför blir det alltid så att man tar mongo bilder också för?
Vad ska man använda dom till, dom tar ju bara plats!
Snacka om rastlös man är. Och jag vet att jag inte är själv om det direkt.

Kommentarer
Postat av: fanny

kan ju bara säga att du är förjävla snygg ibland! :*

2011-01-19 @ 21:48:02
URL: http://fannyelisabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0